Nuffnang

Monday, October 4, 2010

PUDING BELANG MILO DAN SUSU


Beku dah kastard yang kita buat tadi. Kita potong-potong empat segi tu kita tuang susu cair dan letak buah-buahan hantar rumah kak Gayah. Dalam acuan untuk makan sendiri. Banyak juga dapat yang dalam acuan, kalau ada yang datang rumah kita ni rezeki dia, kalau tak sedekahlah pada jiran atau opismate esok.

Surprise kita dengan kawan-kawan opismate incik asben kita menjadi malam ni....hehehe. Cian kak gayah kelam kabut. Bila kita sampai depan rumah kak Gayah, terus kena maki hamun dengan suami kak Gayah...hahaha.

Kita pun kena marah dengan kak Gayah dia siap cakap ' sampai hati CT balik berdua dengan akak sikit pun tak nak cakap'..hahaha. Makanan sampai terlebih-lebih sebab masing-masing bawa dengan masakan sendiri.


Kita dah kenyang sangat ni, susah jadinya nak tido. Online kejap bagi makanan turun ke bawah dulu...hehehe

4 comments:

  1. Salam Kak CT, nampaknye hari ini rezeki saya dapat buah tangan dari akak. Alhamdullillah, terima kasih banyak-banyak. Mudah2an akak sekeluarga dimurahkan rezeki. Amin.

    ReplyDelete
  2. SyAmSuL AnUaR : Dah namanya makanan kan. sedaplah dik...jom dtg rumah akk..nnt akk masak macam2..hehehe

    ReplyDelete
  3. inachomel : Sama2 kasih. Anggaplah buah tangan tu sedekah kak CT. Allah kan dah janji setiap sedekah tu Allah akan lipat gandakan lagi. Insyallah...

    Kak CT suka kongsi hobi kalau org tu berminat. Kumpul barang2 antik ni menyeronokkan...kalau selagi tak dapat, sampai tido pun x lena..mcm akk ni lah...hehehe

    ReplyDelete