Nuffnang

Sunday, October 3, 2010

TETAMU DAY

Alhamdulilah, baru berkesempatan dapat online. Vavavava! dapat jugak kita akhirnya menjengok blog kesayangan kita ni.

Bukan bz pergi open house sana sini tapi bz menyambut tetamu yang datang. Alhamdulilah, rezeki tu namanya ada juga tetamu yang sudi datang rumah kita 12.40mlm.

Pagi sabtu kita buat kuew teow tomyam udang dan ayam dan kastard. Saje buat lebih simpan untuk sesiapa yang singgah rumah bolehlah menjamu selera air tangan kita yang tak seberapa ni. Bagi yang datang malam makan kuih je, Kesian!...hehehe

Tetamu terakhir kita malam semalam sampai kita dah tarik selimut...hahaha. Dah terlelap, incik asben kejut sebab tetamu dah dingdong. Alhamdulilah, ada gak yang sudi datang rumah kita tengah malam. Celik biji mata kita bila dapat bersembang. Bila tetamu semua dah balik adalah tido pukul 1.40pg...hehehe

Bukan mudah nak dapat tetamu ramai macam ni. Sebagai tuan rumah kita suka dapat suasana macam ni, nak jumpa setahun sekali. Insyallah 2011 lebih meriah lagi.

Untuk kawan-kawan kita yang sudi datang semalam Kak Ana dan family, Lela dan family, Inachomel dan family, Abang Hanafi dan family dan ramai lagi kalau nak tulis dalam ni. Maaf ya serba kekurangan. Hope tahun depan datang lagi.

Untuk blogger Senorita_Sit maaf ya tak dapat datang, tetamu tak henti-henti.Bz punya pasal kita sampai lupa nak snap gambar sehingga hari ni, satu gambar pun kita tak snap. Rogiiiiiiiiiiiiiii!!

6 comments:

  1. Salam sis..:)

    mesti penat kan melayan tetamu..
    tapi biarpun penat..pasti happy terima kunjungan:):)

    ReplyDelete
  2. Pn Kartini : x jugak penat rasa seronok, maklumlah rumah ni tinggal kami bdua je, ank2 keluar study so bila ramai org dtg...jd riuh n myeronokkan...alhamdulilah..

    ReplyDelete
  3. Siti Ruhayu Ab Rahman : x buat open house pun just tunggu tetamu yg datang..

    ReplyDelete
  4. kagum bila raya umah kak ct, boleh challenge mat gebu ni .....

    ReplyDelete
  5. inachomel : Kagum? Ala rumah kita biasa2 je...kita or biasa2 je, tak macam CMG...syyyy nnt dia dengar...hahaha

    ReplyDelete