Nuffnang

Friday, November 12, 2010

BAHAYANYA SINDROM VIRUS M

Kalau nak tau ni lauk orang kena sindrom virus 'M'. Nak tau tak virus 'M'? Cuba search dalam google...hehehe. Setakat badan sorang kita masak ikan goreng, kacang panjang goreng, ulam raja cicah cincalok. Cincalok tu yang buat berselera. Tak boleh amalkan, nanti makan banyak lo!

Sekarang ni incik asben kita outsation di Perlis dan minggu depan baru balik. Balik pun kejap sambung lagi jelajah satu Malaysia arahan UTM. UiTM di hatiku, opppsss UTM di hatiku...hehehe. Biasalah geng promosi UTMkan. Itulah cara dia nak pikat pelajar masuk UTM. Naik letih kita tengok dorang bercakap tak penat ke? hehehe

Kalau cuti rehat kita banyak lagi sure dalam 2-3 hari kita join semangkuk. Kita tolong gak dorang tapi tolong berjalan sakan la...hehehe. Biarkan dorang berlawan-lawan sesama IPTA dan KPT, kita peduli hape, yang penting kita dapat coti-coti Malaysia....hehehe. Kita sorang pun menjadi yang penting petih ada...hehehe. Apa pun banyak ilmu yang kita dapat dari dorang termasuk kenalan seluruh Malaysia baik IPTA dan KPT.

Tu pasal bila akhir tahun cuti rehat kita takat paras idung, jalan sakan!

No comments:

Post a Comment