Nuffnang

Saturday, December 18, 2010

LONDON DAN PARIS





Sekarang ni perasaan tengah berbunga-bunga, macam bunga nak kembang...hehehe. Oooo..Yeah! Kita tengah berangan nak ke kota London dan Paris. Pergi tajaan UTM di bawah Global Outreach Programme (GOP). Wah! Bestkan tengah musim bunga nanti kat sana!

Serius sangat ni, esspecially kita and geng yang masing-masing tengah banyak berangan...hehehe. Namun sedikit sebanyak kita kena menambah sedikit dana untuk menampung kos sewaktu di sana. Boleh tutup kedai kalau UTM nak support semua...hehehe. Biasalah currency dia berganda-ganda kalau di bandingkan matawang mereka.

Kita ke sana pun bukan nak bershopping just menimba ilmu serta mencari pengalaman di bumi orang. Insyallah usaha yang baik pastinya impian jadi kenyataan. Amin!

Syyy! Malam tadi waktu ke Puteri Pan ada geng ke Jepun tumpang kereta kita. Kita tak cakap nak ke UK...hehehe. Jadi mak kepoh kejap, kepoh ke? hahahaha. Cuba korek tapi macam lom ada apa-apa perkembangan...hehehe. Boss mereka pun belum jumpa lagi. Mereka ke Jepun bulan Jun 2011.

No comments:

Post a Comment