Nuffnang

Wednesday, December 15, 2010

MAUT KETIKA CARI BOLA GOLF


Seorang pemuda yang menceroboh Kelab Golf Tiara di Jalan Gapam, Bukit Katil di sini bagi mengutip bola golf terpakai mati lemas ketika cuba menyeberangi sebuah tasik di situ semalam.

Ketika kejadian kira-kira pukul 2.40 pagi itu, mangsa, Azrul Jaapar, 24, bersama dua lagi rakannya, Izuan Ab. Latif, 19, dan seorang lagi yang hanya dikenali sebagai Botak, 20-an, menceroboh kelab golf berkenaan melalui sebuah lubang di bahagian belakang kelab berkenaan.

Mereka kemudian memasuki kawasan Tasik 8 di kelab berkenaan sebelum berenang menuju seberang tasik sejauh kira-kira 100 meter bagi mengutip bola terpakai yang banyak terdapat di situ.

Izuan berkata, ketika ketiga-tiga mereka berenang dengan perlahan bagi mengelakkan mereka disedari pengawal keselamatan, Azrul secara tiba-tiba terkapai-kapai seperti mahu lemas namun dapat diselamatkan oleh Botak.

"Namun selepas itu, saya pula terkapai-kapai mahu lemas menyebabkan Botak melepaskan Azrul dan menyelamatkan saya.

"Ketika kami sampai ke tepi, Azrul sekali lagi terkapai-kapai mahu lemas namun kali ini Botak tidak sempat menyelamatkannya," katanya ketika ditemui di Bilik Mayat Hospital Melaka semalam.

Sumber : Kosmo

No comments:

Post a Comment