Nuffnang

Wednesday, December 1, 2010

RINDU

Pagi ni bila selesai menunaikan solat subuh kita dah mula terasa rindu nak ke pejabat, rasa rindu dengan kawan-kawan dan kerja-kerja. Dalam kita jatuh sakit macam seolah Allah dah bagi satu petunjuk banyak kerja-kerja yang telah kita selesaikan contohnya Halaman Kandungan sehingga Disember kita dah hantar emel pada semua pelanggan kecuali yang belum terima sebab kita menunggu alert dari pihak pembekal.

Tak sabar kita nak sembuh, dari segi pernafasan tu sesekali sesak hanya luka-luka masih basah kena mengambil masa untuk kering. Ini pun baru makan sikit dah meleleh darah dari bibir. Bila tengok cermin sedih sendiri.

Inilah ujian Allah untuk kita, insyallah kita senang di tempat lain. Allah maha adil pada umatNya.

6 comments:

  1. sakit ni tandanya Allah sayangkan kita kan kak? :)

    ReplyDelete
  2. gadisBunga : Yup! tepat sekali...Alah ingatkan, bagi kita 'signal' tapi tak semua Allah beri pada umatNya...dia pilih insan2 yg tabah mhadapinya..dia nk gugurkan dosa2 kecil kita...alhamdulilah itu yg akk mampu ucapkan...

    ReplyDelete
  3. Semoga segera sembuh dan kembali ke kehidupan normal...Amin.

    ReplyDelete
  4. zoul dahan : Tq ya doakan kita yg baik2...insyallah

    ReplyDelete
  5. kakak!! i miss u too..take care ok..cepat2 balik opis hehehe

    ReplyDelete
  6. jaja shaliza : My dear, doakan akk cepat sembuh ya...sesak nafas stil ada tp kesan melecur kat kawasan muka masih basah la dik...akak mgalami alahan antibiotik yg agk teruk.

    ReplyDelete