Nuffnang

Saturday, January 1, 2011

HADIAH AKHIR TAHUN 2010


Kita suka memorikan sesuatu pemberian orang lain pada diri sendiri. Contoh paling mudah dalam blog ya. Bukan pemberian yang mahal atau sebaliknya tapi cukup bermakna buat diri kita.

Tengok dah akhir tahun pun kita masih terima hadiah. Ini bungkusan dari inachomel, sempena dia kena tukar department lain so dia edar pada semua staf department dia. Kita yang dah setahun jagung keluar department tu pun dapat habuannya sekali....hahaha.

Tq my dear selalu ingat kat akak yang sorang ni. Kita pergi Perlis tak bagi apa-apa pun, adalah hampasss gas je...hehehe. Sempena tahun baru moga di beri kesihatan yang baik dan murah rezeki hendaknya. Amin.

2 comments:

  1. Kengkawan : Sweet la....org yg bg lg seet...hihihi

    ReplyDelete