Nuffnang

Wednesday, August 10, 2011

BUSUKNYA !

Aduiiiii! Pening giler, kita rasa loya, nak termuntah, sakit kepala pun ada. Apa ni? Buat semua orang mengeluh.

Kontraktor ni pun agak2 la ya pun, waktu ofis hour mengecat. Bau kuat giler, hengatkan kita sorang je yang alah pada bau sebegini. Staf lain pun serupa. 2 x 10 jugak dengan haku...:)

Pukul 10.00pg tadi cepat2 kita lari masuk surau, baring kejap. Rasa mabuk dan mual mengalahkan ibu mengandung. Cian adik2 yang pregnant kat opis ni menghidu bau yang cukup memeritkan.

Kita tengok tukang cat tu rilek dengan selambanya mengecat. Siap cakap lagi dengan kawan dia "thinner pun tak tahan bau ke?". Eh! grrrrr. Busyukkkkkk!



No comments:

Post a Comment