Nuffnang

Wednesday, August 10, 2011

DINNER DI SINGGAH SELALU




Biasanya lepas kerja, kita dan incik asben akan singgah mana2 tempat untuk makan terlebih dahulu. Selalu sangat makan chicken chop tapi memandangkan sekarang bulan puasa jadi agak terhad.

Kita memang tak cerewet orangnya jadi bila seorang rakan recommend sedap barulah kita teringin nak cuba. Tak kisah di mana2 pun boleh pergi, bukan susah pun sampai nak naik bas dengan menempuh jammed :)




Memandangkan semalam keluar awal sebelum maghrib, waktu berbuka kita sekadar basahkan tekak dan makan kekacang. Boleh gitew :)

Terus solat maghrib, isyak dan terawih barulah kami makan. Ikut perancangan awal nak makan di Kg Melayu Majide tiba2 incik asben tukar perancangan makan di Restoran Singgah Selalu. Makan pukul 10.30mlm camtu :)



Kita order nasi goreng Singgah Selalu dan jus honeydew, manakala imcik asben order nasi goreng Thai dan kopi O. Kopi juga yang di cari kat sini...hihihi. Tak kisahlah semua tu. Acctually kita nak order nasi goreng Thai tapi memandangkan incik asben dah sebut dulu terus order lain. Nanti kalau sama, tak boleh ngecek lorrr...hehehe

Kita suka nasi goreng Thai sebab ada rasa masam2 dan siap dengan kerabu. Marbeles! Makan punya makan incik asben kata tak sedap nasi goreng dia sebab ada masam2 bukan makananan paberet dia. Dalam tak suka, licin juga pinggannya..hehehe


No comments:

Post a Comment