Nuffnang

Wednesday, September 7, 2011

IPAD RAYA


Kita bersiaran malam ini dan salam mesra2 gitew. Semoga ceria selalu dengan senyuman. Hilangkan suram, sebarkan senyuman. Yeah! Cuba senyum :)

Ceh! Kali ini entri kita edisi tunjuk2 (sambil tepuk2 dada macam orang riak) pangggg kang...hihihi. Ishh2 tak baik buat camtu. Terujalah sesangat sampai kena buat entri :)

Kita ni sebenarnya dah banyak kali berangan nak pakai iPad, tapi simpan je dalam hati walaupun mengelegak macam air tahap didih nak membelinya. Puas kita menahan nafsu, opssss! bukan nafsu lain ya. Nafsu nak membeli ipad..hehehe. Punyalah tak tidur malam memikirkan segala macam kecanggihan yang ada pada iPad. Jakun tul kita ya :)

Kalau tanya orang lain sure cakap, tak payah beli sebab dah ada Compaq laptop yang boleh di usung kehulu kehilir sampai sungai Nil...hehehe

Kita beli iPad hokeh? Comel kan pakai iPad, tak payah nak usung si Compaq lagi. Arrrr! Tapi tetap nak puji yang bestnya pasal si Compaq ni, dia lasak. Kita baling2 pun, masih elok lagi. Uitsss baling2 ke? hehehe



Cakap macam banyak duit bebeno so far alhamdulilah ada rezekinya kalau tanam niat yang baik2. Yeayyy! Hari Raya ke 2 dengan rasa gembiranya impian kita tercapai sudah. Ehh! Cepatnya membeli?

Nak pendekkkan cite, rakan facebook anak dara kita, Aimi Syahirah ada keluarkan dalam wall pasal ipadnya yang baru dibeli 3 minggu sudah dah nak di jual. Ermm! Kita apa lagi terus sambar. 2 hari sebelum raya kita dah calling2 dengan Aimi. Secara kebetulan Aimi turun Johor Bahru untuk beraya. Kita pun bertemu 4 mata. Toinggg! hehehe. Ayu sungguh si budak Aimi tuh, macam iPadnya jugak..hahaha. Gurau ya Aimi.

Sekarang ni kita masih dalam proses belajar menggunakan. Tak susah pun tapi touch skrin je...hehehe. Bagi kita iPad satu keperluan juga kalau nak travel jejauh.

So sekarang kita dah insaf kejap membeli gajet, Biar betik kita cakap nih. Apa lagi kita nak beli, rasanya semua dah dapat. Ala sementara masih sihat kita nak merasa semua tuh, untuk kebaikan juga.


7 comments:

  1. teringin jugak pakai ipad ni.. bape herge CT beli ekk? mmg canggih klu pki.. senang nk membawa nyer.

    ReplyDelete
  2. ikiqzana : pakailah, senag je cara gunakan...:) Harga...ala murah2 je :)

    ReplyDelete
  3. ni bukan apple punye ipad kan? ni ipad china mari pye..aduhhhh...igtkan apple punye ipad hihihi

    ReplyDelete
  4. teringin jgk..tp nnt dulu la.. :P

    ReplyDelete
  5. yong pon da teringin skg..tgu kewangan cukup je skg...

    ReplyDelete
  6. singgah sini. bestnya dpt beli ipad :D

    ReplyDelete
  7. seronoknya dapat gajet baru..memang teringin gak. tapi nanti lah dulu. Baru je dapat notebook, hp, dan camera.. soo tungguuuu..hee

    ReplyDelete