Nuffnang

Wednesday, October 5, 2011

ASAM PEDAS, BUAT TERLIUR LAGI


Beginilah kehidupan kami berdua, incik asben memang tak galakkan masak, memandangkan tinggal kami berdua sahaja dirumah sekarang nih. Petang semalam selepas keluar pejabat incik asben dah menunggu kita di Asam Pedas Claypot. Adalah saat yang paling best walaupun hanya makan asam pedas bersama nasi dan sayur bendi, bukan apa asam pedasnya sangat mabeles!

Nasiblah masa kami sampai belum ramai pelanggan kalau tak jenuh menunggu giliran. Kalau nak makan asam pedas di sini, boleh buat pilihan jenis ikan. Semalam kita makan kepala ibu kerisi, kalau ikutkan suka kepala mayong tapi incik asben tak berapa gemar so hormat selera dia juga. Kalau ikut tekak kita abis kita beduk...hahaha

Tengok gambar atas tu buat kita terliur lagi, sedap u!


2 comments:

  1. nmpk sgt2 sedap!

    ReplyDelete
  2. Betullah. Kalu saya tinggal berdua je dgn hubby, saya pun malas nak malas. Tak berbaloi penat. Baik makan kat luar, banyak pilihan.

    ReplyDelete