Nuffnang

Friday, October 28, 2011

CKPI : DINNER @ PERMATA SENIBONG


Dari Colindale, London, UK.

Kenangan semasa di Malaysia 2 minggu lepas. Hari nih kita menaiki tube dari Colindale ke Kings College, University Cambridge dan Royal Albert Hall tempat kita nak buat show kejap lagi...hahaha. Lagu enjit2 semut meyh...hahaha


Ada lagi tempat kita nak pergi macam Natural Historical Museum, Victoria & Albert Museum, Science Museum dan Harrods di kota London nih. Apa salahnya sambil menimba ilmu tempat orang nih kita berjalan2 kan, kan, kannnn...huhuhu

Jom blogger semua ikut kita shopping di Harrods :)



Gambar2 yang kita upload dalam entri kali ini semasa dinner CKPI di Permata Senibong bersama para peserta serta AJK CKPI. Meriah malam tuh, makan sambil berhibur dari nyanyian peserta dari pelbagai luar dan dalam negara menunjukkan bakat masing2. Hebat dorang nih! :)




Selesai dinner jam 10.30mlm, perut kenyang dan hati pun senang walaupun kakiku penat macam nak giler...hahaha. Sesekali jangan mengeluh pasal kerja, kena cakap suka sebab bersyukur kita semua masih diberi peluang untuk berkerja. Alhamdulilah!




Semasa nak keluar ke parking sempat akak berposing2, kejap pegang ketam dan kejap dengan boss. Arggghh! Masa pegang ketam, tuhan je yang tahu. Ketam tu tak tahu diam. Ishhh! Bukan apa takut kena sepit, masalahnya ketam tuh dah kena ikat. Takut menguasai segalanya. ...hahaha. Tapi tetap nak bergambar. Cumilkan? Ketam atau orangnya. Bleeewekk :)



Malam tu balik dengan kenangan manis bersama rakan2 sepejabat. Ada je bahan yang nak dibualkan. Sesekali berkumpul sebeginikan cukup meriah.

Perghhhh! Dah mula rasa rindu kat semua...muahhhh. Tak tahulah kalau ada yang tak rindu kat kita....huhuhu. Sekarang jam 4.34pg waktu UK. Sejuk dengan suhu 3'C.


2 comments:

  1. dekat dgn umah.. umah kite permas jaya.... sedap tak? tak pernah try

    ReplyDelete
  2. wan habibah : oooo..dekat dgn umh awk ya. Makan2 free of coz sedaplah..hi3

    ReplyDelete