Nuffnang

Tuesday, January 31, 2012

ADA SINAR



Kita cukup tertarik membaca satu artikel yang ditulis oleh selebriti Aznil Hj Nawawi dalam Hmetro hari ini. Kenapa? Cuba baca di sini.

Mungkin ada kebahagiaan disebalik perkara yang telah lalu dan perlu juga dijadikan sempadan dan tauladan. Perbanyakkan bertaubatlah kepada Allah.

Insyaallah, jika benar dia ikhlas dan dari hati kerana agamaNya. Perlu diingat, ujian dan dugaan dalam hidup ini tidak terhenti dan terhad di situ begitu saja, bersedia lah dengan apa saja kesusahan dan kesenangan yang bakal dilalui dalam kehidupan ini. Lebih2 lagi dalam pergaulan harian banyak gelombang dan liku2nya yang perlu kita hadapi dengan tabah. Agama sahaja boleh membentuk insianiah diri seseorang tak kiralah kita nih seorang lelaki mahu pun wanita.

Peluang harus kita berikan padanya dan sifat keterbukaannya memohon maaf serta mengaku buat silap adalah sesuatu yang harus dipuji.



4 comments:

  1. bila lah.. daku nak dpt keje... lama dah nganggur ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. WH : Apply kija dgn Azwan Ali dik...kekeke

      Delete
  2. apapun kita kena saling memaafkan dan menerima kekurangan org lain..serta tabah dan redha dgn ujian Allah..baru kita bahagia kan..=)

    ReplyDelete