Nuffnang

Tuesday, January 17, 2012

SELIPAR YOUTUBE




Sekarang, selipar kita yang kat opis dah buruk dan longgar senang cakap dah kembang dan sepatutnya dah duduk dalam tong sampah. Bukan mahal mana pun kalau membelinya tapi selalu terlupa, sampai pejabat bila nak guna baru teringat...muhehehe

Adalah pagi sabtu kita keluar dengan incik asben dan bapak mentua di Parit Sulong.
Entah bila terpandang selipar nih kita tertarik. Siap berpatah balik nak tengok selipar nih. Macam berkenan dihati bila membelek2nya. Uniklah bagi kita, biasanya kasut berjenama Adidas, cap ayam dan sebagainya tapi yang nih tertera perkataan Youtube.
Youtube?




Akhirnya kita beli juga, bapa mentua kita yang temankan masa beli selipar nih. Bukan nak bawa kemana pun sekadar jadikan selipar mengambil wuduk di pejabat. Kita suka sebab tulis Youtube. Kalau tak silap kita ada yang tulis facebook dan sebagainya. nasiblah pagi tuh hanya ada Youtube kalau tak....hehehe


2 comments:

  1. Betul. Dah banyak seliper yang ada tulisan macam tu. Selain tu, memang ada Google...dsb.

    cute kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. AA

      Sebab cantik kita beli...cute je :)

      Delete