Nuffnang

Thursday, February 9, 2012

KLANA RESORT : SESI MEREHATKAN DIRI



Sambil layan program On Air di Astro sempat kita menaip entri. Oyeaaaa kali ini entri di Klana Resort kembali bersua kembali. Jangan boring membaca eh !

Lepas sesi mandi yang tak berapa nak basah di swimming pool maka kita naik untuk merehatkan diri sambil melihat ada lagi beberapa pengunjung swimming pool yang masih leka untuk berenang kesana sini. Sejuk !





Macam2 gaya manusia yang ada di atas dan dalam pool. Ada gaya kuak lentang, kuak telungkup, kuak hampir lemas pun ada...hahaha. Tak kisahlah, janji boleh merehatkan diri dan minda seketika bila sesekali menginap di tempat sebegini.

telah hampir masuk waktu maghrib. Selesai bermandi manda terus ke bilik 316 menjadi keselesaan kami. Memamng best menginap disini baik keselesaan tempat penginapan, penyediaan makanan dan kemudahan. Belum menginap, sudah tentu belum merasa keseronokannya. Apa lagi bookinglah di Klana Resort. Dah macam Pegawai Pemasaran hotel pulak...huhuhu





Ketika dalam perjalanan menuju kebangunan hotel tempat penginapan kami, seronok melihat jatuhan air yang bertingkat2 dari atas ke pool bahagian bawah membuat ketika terleka seketika. Seronok sangat macam nak kesana lagi!



No comments:

Post a Comment