Nuffnang

Wednesday, February 8, 2012

KLANA RESORT : XTBT LASAK



3 Hari 2 malam di sini penuh dengan xtbt, puas meronda, berenang dan melihat keindahan alam yang ada disekeliling. Subhanallah memang cantik. Tak sia2 kita kesini. Cantik meyh. Tak boringlah sebab masa banyak dihabiskan bersama anak bujang kita. Walaupun dia belum sepenuhnya sihat tapi perlahan2 untuk gagahkan diri. Semangat itu penting untuk jatidiri. Blewkkk!





Perghhh! Puas kita memanjat pada simpulan tali2 yang disediakan, mana yang tinggi sangat tak berani. Kita gayatttttttttttttt...hehehe. Perlahan2 anak bujang kita panjat jugak walaupun kaki dah 'capik'. Capik ke? Sabar eh, nanti kaki adik mesti sembuh. Kena rajin fisioterapi, insyallah pulih kembali.

Dia yang banyak ajar kita function flying fox dan sebagainya. Mahu kita tergantung kat atas kalau main terjah je...huhuhu




Actually Klana Resort nih sesuai untuk kursus @ team building. Kelengkapan yang sangat cukup untuk semua xtbt. Kita pun pernah dengar banyak jabatan kerajaan buat kursus di sini.

Memang sesuai, tambah dengan swimming poolnya yang beso sesangat. Antara larat atau sebaliknya je korang nak mandi. Penat giler nak menghabiskan renangan dari hujung ke hujung. Tercungap2 kita...hehehe

Banyak lagi kalau nak cite xtbt kat sini. Nanti kita sambung di lain entri. Hokeh.




No comments:

Post a Comment