Nuffnang

Saturday, February 11, 2012

BENGKEL PENYEDIAAN STATISTIK ONLINE



Minggu lepas kita menghadiri Bengkel Penyediaan Statistik Online bersama rakan2 di jabatan tempat kita bertugas. Tak ramai tapi selesalah sebab senang nak merujuk pada fasilitator. Rasa seronok pulak dari proses kerja biasa berubah terus ke alam maya. Tak payah nak refer kertas dan dari mana2 boleh akses. Satu penjimatan yang baik. Kayooo UTM...hehehe

Maklumat sekarang semuanya di hujung jari bukan setakat fb dan twitter je, kini kerja2 pejabat pun boleh akses dari dalam kereta dan toiiiiilet. Melampaulah kalau dalam toilet pun nak bawa notebook...hihihi






Memandangkan rangkaian server ada masalah teknikal jadinya petang nih bengkel di bersambung lagi. Actually kita dah selesai dengan jayanya berpandukan nota manual. Alhamdulilah.

Terima kasih pada fasilitator kita, en. Fuad Mohd Yusof yang sudi berkongsi ilmu yang ada pada kita. Good job! Moga Allah jua yang sudi membalas segala kebaikan yang ada. Amin!

Insyallah, sekarang nih kita sekadar hadir membantu rakan2 di Jabatan yang masih belum menyiapkan proses tersebut. Orang bagi kita ilmu pengetahuan kita kongsi pada orang lain pulak. Mudahkan!


2 comments:

  1. Assalamualaikum.
    Alhamdulillah, segalanya di hujung jari. Semua online. Kat mana2 pun boleh akses. Bagi yang dah addict dengan internet, dalam toilet pun boleh online juga.

    TQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Admin...Hehehe...boleh kot tp mcm x sesuai

      Delete