Nuffnang

Friday, September 7, 2012

Pecinta Cotton

Syukur Alhamdulilah!

Dah 2 hari kita tak posting entri, nak cakap bz sangat 2 malam nih tidaklah sangat....hihihi. Ntah apa yang kita dok buat...hihihi. Adalah baca2 buku dan artikel dalam online, selebihnya buat taik mata....hahaha




Berbalik pada tajuk entri di atas nun kali ini cite pasal kain cotton. Ntah kepala otak kita sekarang dok mencari kain cotton tak kira dalam online mahu pun kedai2...hihihi. Idoklah membelinya sampai banyak sangat sekadar untuk badan sendiri.




Bagi  peminat fanatik kain cotton mesti rambang mata kalau tengok design terkini di Terchantique. Kejap lagi nak sambar 1-2 helai jadilah. 

Siapalah ownernya nih, memang pandai memilih citarasa untuk pelanggan lebih2 lagi yang macam kita nih...huhuhu. Nak menipiskan wallet kita yang memang nipis manjang...muahaha.




Kita start minat dengan kain cotton nih sejak kain nih muncul dulu. Sana sini aku tengok orang pakai baju kurung kain cotton. Nampak ala-ala kedesaan sket sipemakai bila mengenakan kain cotton. Aduyaiii! Sweeeeetnyaaaa! hihihi.. 

Senang cakap kita suka tengok sesiapa je yang pakai baju kurung kain cotton nih...hihihi




Actually kain cotton yang ada di Terchantique nih  sangat exclusive dan berkualiti pada pengamatan kita. Bukan macam setengah cotton yang dijual, kadang-kadang  bila basuh je jadi kecut dan warnanya agak pudar.




Apa lagi, jom juling2kan mata uols dan pilihlah mana yang berkenan. Kalau yang baik hati tu bolehlah bayokan kita...hukhukhuk

No comments:

Post a Comment