Nuffnang

Monday, September 3, 2012

Raya 2012 Di Johor Bahru

Syukur Alhamdulilah, bersua kembali dengan entri rayalah sangat...muahaha. Biasa je raya kali nih tambah usia yang kian meningkat. Baru ada mood nak letak gambar raya, suka hati kita je..huhuhu



Keluarga Hj Samad


Tahun 2012 giliran kita beraya bersama family kita, jadinya mood penuh berbunga2...hahaha (ketawa dengan penuh ikhlas mak nak).
 
Bersyukur sangat2 sebab dapat beraya dengan keluarga sendiri walaupun sekejap, keesokkan raya kedua dah balik rumah mentua di Muar.  



Keluarga besar kita...wakaka


Tema tahun nih untuk family kita warna purple. Jangan tanya kenapa purplenya macam tak berapa nak seropa...hahaha. Semuanya nak beli last minute. Hah! Padan muka camtulah jadinya...huhuhu. Nah rasakan (pinjam ayat somiku...wakaka)


Kami adik beradik barisan belakang, baruku perasan aku paling rendah...huahuahua


Tahun nih semua adik beradik kita ada beraya di JB, yang jauh sinun pun balik, memang meriah suasana pagi raya di rumah abah kita tahun nih. 

Anak2 buah kita masing2 tengah meningkat remaja, sesekali jumpa ada je benda yang nak diceritakan antara mereka. Anak adik kita yang bongsu, Awisy satu2nya baby yang ada dalam keluarga kami. Jadi mangsa keadaan, semua orang nak sayang dia...hihihi. Seronok campur geram...grrrr kat budak cumil...hewhewhew


2 comments:

  1. salam lebaran kak..

    puple itu cunnn

    mana pic baby adik kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. purple x cun...orgnya yg cun..hehehe...baby yg sorang je tuh dlm pic...:)

      Delete