Nuffnang

Monday, December 17, 2012

Hari Tanpa Nasi

Selamat malam semua, sempatkan diri menaip entri sementara menunggul panggilan dari pak incik kita yang sorang tuh...huhuhu. Nak kena jemput dia yang baru balik outstation selama 3 hari.





Sekadar suka2 nak mengambil gambar sebeno2nya...kikiki. Aduyaiii! Saya nih bukan berdiet tanpa makan nasi tapi malas nak makan nasi dinner malam nih.





Gorenglah campuran sayur2an dan meat ball lebih sedikit. Alhamdulilah sekadar makan sebegini pun sudah cukup mengenyangkan. 

Sekadar saya dan anak dara bolehlah makan sebegini tapi kalau pak incik tak bolehlah sebab dia wajib ada nasi...hihihi

 



Seperti selalu, saya mengharapkan anda semua suka pada tulisan saya yang seadanya, walaupun ceritanya sekadar lauk seperti di atas. Ooooo! Saya bukan diet ya...hihihi
 
Hmm...Saya benar-benar berharap anda terhibur dengan entri saya malam ini.


2 comments:

  1. Salam sis..:)
    Lamanya tak jenguk ke mari...
    Datang2..nampak byk sayur dgn meatballnya..YUmmY!

    Moga akak sihat2 yaa..
    :)

    ReplyDelete
  2. Wslm..Tima kasih Kartini menjengok blog akk..hihihi..masak suka2 je...:)

    ReplyDelete