Nuffnang

Tuesday, January 29, 2013

Kembali Menulis

Selamat bertemu kembali semua pembaca blog saya...

Alhamdulilah, saya telah pun kembali menulis untuk kali ini. Berehat panjang tanpa menulis dalam blog ini. Kesian blog nih sunyi tanpa tuan empunya badan....hihihi




Saya baru sampai malam tadi so sempatkan diri menulis sedikit untuk pembaca blog saya. Bukan berjalan jauh mana pun sekadar ke Sabah. Nanti saya posting entri tentang cerita2 di Sabah bah...hihihi

Masih dalam mood penat, lenguh kaki mak nak...hahaha


4 comments:

  1. Tkasih Emaa Hasnah masuk blog saya..

    ReplyDelete
  2. CT... saya sangat teringin nak pegi Sabah. Belum ada peluang lagi. Suatu hari saya harus cari pakej baik untuk ke Sabah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AA : Kalau nak kesana kena jalan puas2..baru ada nikmat berjalan..hihihi

      Delete