Nuffnang

Thursday, January 10, 2013

Ronasutra Ternyata Membuat Wanita Jelita

Selamat malam semua. Sejak kebelakangan ini saya kerap menaip tentang motivasi dalam blog ini, sekurang-kurangnya untuk perkongsian bersama :)

Entri kali ini saya ingin menyentuh pasal kecantikkan walaupun diri ini tidak secantik orang lain. Ayat merendah diri tapi itulah realitinya. Mudah-mudahan, biar kita tidak cantik di mata orang lain tapi cantik perangai dan tingkah laku di mata Allah.




Ok berbalik cite kecantikan teringat saya sewaktu menghadiri program kemasyarakatan 2 tahun lepas bersama rakan-rakan pejabat di Tg Sedili. Mulut saya ringan untuk bertanya dengan seseorang dalam peserta program tersebut yang saya anggap pangkat adik. Memandangkan wajahnya yang bersih dan cantik mulus membuat saya ingin mengetahui rahsia kecantikkannya. Alhamdulilah dia tidak lokek untuk berkongsi rahsia kecantikkannya bersama saya. 

Dia mengunakan  Ronasutra. Malam ini saya cuba mengimbas kembali kenangan 2 tahun lepas dan kemudian mengoogle tentang Ronasutra...hihihi. Perempuankan...!




Betullah kata orang yang sudah menggunakan Ronasutra, pasti ada rahsia di sebalik kemulusan, kecantikan dan kelembutan kulit wajah bila menggunakan produk tersebut.

Bukan setakat kita orang biasa, malahan artis juga menggunakannya. Salah seorang selebriti tanahair seperti Vanidah Imran telah membongkar rahsia kecantikan dirinya. Rupa-rupanya Vanidah kini menggunakan produk kecantikan Ronasutra Mineral Makeup. Secara tidak langsung dilamar menjadi duta produk Ronasutra. Hai! Bertambah-tambahlah rezekinya. 

Bagi yang selama ini tidak menjumpai produk yang sesuai dengan wajah, apa kata beranikan diri untuk mencuba Ronasutra. Saya pun ingin mencuba.




No comments:

Post a Comment