Nuffnang

Thursday, March 21, 2013

@ TV ALHIJRAH

Alhamdulilah dan selamat melayari blog saya. Terima kasih yang tak terhingga kerana sudi menjadi pembaca setia blog saya.



Petang tadi saya terima panggilan dari reporter Tv AlHijrah, pada mulanya saya ingatkan student yang nak buat research berkaitan barang antik di rumah saya...hahaha. Puas saya tanya berkali2, dia dari IPTA mana? wakaka. Pening reporter tuh layan haku...kekeke

Bila saya keluarkan peluru berpandu bertalu2 baru dia terangkan perkara yang sebenar...huhuhu. Macam aku plak yang jadi reporter...wakaka. Thank you very much cik reporter.

Apa2 hal tunggu ya sampai mak Jemah boleh ke udara. Bajet retis tul...kahkahkah

Inilah kebaikan dunia blog dan facebook, orang mengenali minat masing-masing melalui hasil penulisan kita...huhuhu
 

No comments:

Post a Comment