Nuffnang

Monday, April 29, 2013

Gwiyomi Sana Sini

Alhamdulilah selamat berhujung minggu dan salam pagiahad untuk pengunjung blog saya. Terima kasih semua yang sudi melayari blog ini.

Hok Alorhhh! Sekarang nih fuyoooo kemain ramai sangat orang dok cite dan buat gwiyomi kan. Ada yang sibuk dok upload video kat youtube lah, keek lah. Yg comel comel tu takpelah, tapi yang muka mintak penampo tuh, hentikan lah....huhuhu. Mencik pulak tengok.





Pada mulanya saya ingatkan apa benda alah gwiyomi nih....hihihi. Cian sayakan tak tahu apa itu gwiyomi itu pun selepas munculnya Gwiyomi. Itu pasal pagi ini terfikir nak buat entri pasal gwiyomi, sebab artis-artis Malaysia seperti Nora Danish, Wawa Zainal, Nazim Othman pun dah buat video Gwiyomi ni. Korang searchlah sendiri malas saya nak bagi komen, tengok sendiri pelbagai versi Gwiyomi...hihihi.

Sedikit latar belakang tentang lagu Gwiyomi sila klik di sini Wikipedia. Gerakan ini juga telah memberi inspirasi kepada kebanyakan warga Asia untuk memuat naik versi mereka tersendiri ke dalam internet.





Nampaknya, demam Gwiyomi nih makin menjadi-jadi. Makin banyaklah keluar banyak lagi video gwiyomi dari rakyat-rakyat Malaysia atau artis-artis Malaysia. Baru kejap saya search dalam youtube  memang berlambak video gwiyomi nih. Cer try search macam-macam ada...hihihi. 

Dalam ghairah kita mencari keseronokkan cer baca mana-mana sumber yang boleh memotivasikan diri. Gwiyomi dah tak masuk line saya sekadar untuk pengetahuan bolehlah...huhuhu. Tak sesuwaiii.


2 comments:

  1. Org Malaysia mmg pandai bab nak tiru gaya org Korea ni Kak CT..dulu demam ngan Gangnam Style..skrg Gwiyomi lak..org korea mmg sesuai buatgaya ni coz dorang mmg cute mute..kalau org malaysia buat..menyampah nk tengok..eheheh

    ReplyDelete
  2. nanti akak buat gwiyomi lah..hahaha

    ReplyDelete