Nuffnang

Monday, April 8, 2013

Jom Pakai Masker

Salam readers blogku!  Malam nih menaip entri nih sambil menonton ABPPH. Wah! Didie Alias dah macam nenek Lady Gaga, nasib menang....hahaha. Tahniah! Lain2nya rancangan ABPH lom abis. Saya nih biasa2 je program hiburan, tak berapa excited, bolehlah layan...huhuhu.

Esok dah isnin, bermakna esok pagi buta nak ngadap jalan yang jammed giler tapi kena pasang niat yang baik2, kerja itu ibadah, di ulangi kerja itu satu ibadah. Insyallah Allah permudahkan segalanya.


Sumber Google

Alahai lamanya saya tak menggunakan masker dimuka nih, terasalah macam tak selesa. Bila buka drawer nampak ada 3 peket lagi masker yang tak digunakan lagi. Yah! Best2...:)

Haiii!  Apa salahnya mak Jemah menepek di muka nih demi kebaikan diri sendiri sambil menaip entri dan menonton ABPPH ... hehehe. 



Masker yang saya beli nih sesuai dengan kulit saya sebab sebelum nih guna kunun2 perasan rasa flawless je kulit muka nih....hahaha.  Sesetengah orang mereka kena pilih jenis masker yang sesuai dengan kulit masing2, apa pun depends dengan citarasa masing2 dan mengikut kesesuaian.

Kepada readers2 yang ade cadangan untuk masker, jom la kongsi dengan saya dan kepada yang tak pernah pakai masker, apakata cuba buat sekali je...hehehe. Best tau! Auww....ngeee

No comments:

Post a Comment