Nuffnang

Saturday, April 13, 2013

Produk Kecantikan Tabita

Alooooo and Assalamualaikum pembaca blog saya. 

Sebelum xtbt tido, kita update blog dulu. Baru jiwa tenang dan
mimpi pun yang best je...Hewhew. Ermmm! Idok ler mimpi hantu kak Limah.

Malam ini, saya nak share dengan semua readers, berkenaan product Tabita yang saya dah cuba selama 3 hari...hahaha. Jangan gelakkan saya :)


Dari sudut pandangan saya sendiri, product nih sebenarnya tersangatlah bagus untuk mencantikkan kulit muka. Hurmm! Jangan terpedaya dengan hasutan saya....hahaha. Saya memang mengimpikan kulit yang cantik. Auwww!... kehkehkeh 
 



Owhhh! Lagi satu, dari yang saya tahu, product Tabita sekarang terlalu banyak yang fake punya. Jadi sesiapa yang nak beli make sure beli dengan agent yang betul. 


Boleh juga beli dengan saya. Jangan risau confirm original. Tak mahal pun, set eksklusif dengan harga RM300.00 dan boleh bertahan sehingga 4 bulan. Hah! Jimatkan.



 

Okay saya pakai product nih, baru 3 hari je muka dah nampak ada perubahan. Tapi kalau muka uols belum putih rata mungkin kena tenyeh lebih sikit bahagian dahi ketika solat....hahaha

So people, selamat mencuba! Tengok lagi 2 minggu hope muka nih makin bertambah blink2....hahaha. Nanti saya update hokeh!


No comments:

Post a Comment