Nuffnang

Tuesday, May 14, 2013

Cuti, Cuti dan Cuti

Selamat petang semua dan terima kasih Allah masih memberi peluang untuk saya bernafas di bumi ini dan rezeki yang halal. Alhamdulilah thank you Allah.


 Terima kasih boss belanja kek besday. Terharu!


Last week minggu yang buat emosi saya tinggi melangit, sakit dan bengkak kaki yang buat saya macam nak marah semua orang...grrrrr. Nasib tak ada yang menjadi kerakusan aku ya....hahaha. Nasib belum bertukar jadi harimau...hahaha. Insaf tak makan daging merah, kekacang, ikan spesis mackerel. Iyalah tuh...hahaha. Insyallah :)

Yeaaayyy! Esok mak Jemah nak cuti temankan pak incik atas tujuan urusan peribadi dan menjengok ibubapa mertuaku. Kita nak bagi ibu mentua kita hadiah yang asyik terlupa tempohari nak bagi kat dia. Surprise! Bagus jugak hari ibu baru beberapa lepaskan kununya bagilah sempena hari ibu..hihihi. Seronok2 je buat ibu mentua gembirakan tapi saya kalau dah janji insyallah akan di tunaikan...:)

Esok ada 3 tugasan yang perlu kita buat, tak boleh lambat2 mahu kang aku kena tegur...huhuhu. Apply cuti rehat balik Muar, apply cuti rehat untuk ke satu destinasi dan declare permohonan keluar negara. 3 perkara nih settle lega kepala otak mak Jemah, dah boleh senyum sampai ke telinga.  Lebooorlah sangat molot mak Jemah ya....hahaha

Oklah jaga diri dan hiasi peribadi. Masih terasa muak pulak makan kek nih, ada tak yang nak abiskan kek yang berbaki nih...:)
 

2 comments:

  1. Bestnya dapat bercuti..pastu nak bercuti ke luar negara pulak tu..apa-apa pun selamat bercuti yer KAk CT :-)

    ReplyDelete
  2. JM...awk tu lg selalu pegi obersea...:)

    ReplyDelete