Nuffnang

Friday, May 24, 2013

Samsung Galaxy Note II Versi Pinky

Yooooooo! Salam sejahtera untuk semua blog saya.Wah! Ceriakan tengok entri nih nampak pinky2 gitew...huhuhu. Sakit mata dan sakit hati je. Bestnya kalau dapat belikan. Insyallah, moga Allah bukakan rezeki kita semua untuk membelinya.



Masa Samsung Galaxy Note keluar mula2 dulu saya macam tak berapa minat sebab rasa besar pulak tapi bila tengok anak dara saya dah guna 2 tahun macam bestlah pulak. Ini kira baru dapat hidayah kot...hahaha. 

Lepas tuh bila tiap kali masuk website Samsung tengok Galaxy Note, jatuh cinta, jatuh hati tapi tak la sampai tersungkur camtu....huhuhu. Bila time lunch tak ada xtbt skodeng masuk website Samsung, dapat tengok jadilah....hihihi. Gilor loh ini olang!...hahaha




Pastu keluar Galaxy Note versi warna hot pink. Uwaaaaa! Berpinar plus juling bijik mata mak Jemah. Walawehhh! Saya pun tak tahu sejak bila minat warna pink...hahaha. 

Jangkit virus anak dara sayakah, eh tapi dia pakai Galaxy Note versi putih...huhuhu. Nak jugak warna pink, soft je tengok. Huh! Bilalah impian boleh jadi kenyataan nih...hihihi





Tapi sakit hati sangat-sangat sebab Galaxy Note pink nih limited edition. Hopefully by the time moga saya dapat hp warna macam nih....huhuhu. 

Pasrah dan berserah mudah-mudahan tercapai jugak impian nak guna Galaxy Note pink nih. Ada sesiapa nak hadiahkan saya tak? Sila angkat tangan, nanti kita belanja makan...huhuhu



Pastu saya nampak plak kat Google, hadehhhh lagi cair iman mak Jemah haihhh! Saya percaya dengan rezeki Allah, usaha dan niat yang baik pasti Allah izinkan. Insyallah. 

Sesiapa yang nak rasa jadi macam saya sila masuk sini Samsung, boleh menggong jadinya...hahaha. Jatuh cinta dengan hp tak mengapa jangan sampai angau suami/isteri/duda/janda orang sudah ya....miahahaha. Penangan gurau yang buat orang terkesima...wakakaka

4 comments:

  1. Saya pun tengah berkira-kira nak sambar satu jenama Samsung nih. Ohhh teruja tengok kaler pink ni.

    ReplyDelete
  2. ada jgk yg macam serupa mcm saya AA..hihihiya

    ReplyDelete
  3. kakak, saye punyer same mcm dgn gambo tuh..nak belek2 tak? (haha matilah nnt akak ingat saye bongkak!)

    ReplyDelete
  4. Uwaaaa, jelezz nih adikku Jaja dah ada...nak beli jugak...huhuhu. Xpe la kita malu nak dok belek2 hp org...hukhukhuk

    ReplyDelete