Nuffnang

Tuesday, November 19, 2013

Masih Kisah Villa Nabila

Salam untuk pembaca blog saya. Terima kasih sudi ke blog kesayanganku ini. 

Masih cerita sensasi tentang Villa Nabila yang menjadi bahan perbualan hangat masyarakat Malaysia, lebih2 lagi di laman sosial...hihihi. Macam mencari publisiti juga Villa Nabila nih...hihihi. Bajet retis ko ya...hahaha. Tak lama lagi muncul David Teoh dekat situ...hahaha

Kita tidak boleh menolak kisah-kisah alam ghaib sebab perkara ini wujud tapi kadangkala manusia nih yang suka menokok tambah cerita. Jadinya kalau cerita tuh A dah jadi ABCDE dan seterusnya sampai berjela-jela. Apa-apa sebagai manusia kita bertidak atau berfikir guna logik akal.

Cer tengok berita dalam Sinar Harian ini. 




Mohamad Izzat Izzudin Husin, 16, disedari ibunya, Norhayati Mohamad, 38, semalam apabila dia tidak pulang ke rumah di Kampung Hajah Hasnah, Majidee, di sini, sejak keluar pada Sabtu telah di temui. Kes berkenaan diklasifikasikan sebagai orang hilang dan sehubungan itu polis turut menafikan khabar angin yang tersebar di laman sosial Facebook dengan mendakwa sekumpulan 23 remaja hilang selepas masuk ke dalam villa berkenaan manakala tujuh lagi berjaya keluar dari bangunan itu.

Pihak polis menggesa orang ramai supaya tidak menyalurkan maklumat yang tidak tepat hingga boleh mengelirukan pelbagai pihak.

Orang ramai didapati mengerumuni perkarangan pintu masuk villa tersebut sejak malam tadi hingga menyebabkan kesesakan lalu lintas di sepanjang Jalan Skudai, pagi ini.

Paling untung dalam kes ini mamat Bangla yang jual aiskrim, secara tidak langsung dia mengaut keuntungan dengan kehadiran orang ramai dari mana-mana pelusuk...hahaha. Tajuknya siapa yang untung? Bangla juga untung...hahaha


2 comments:

  1. betul tu... bangla juga yg untung...jgn lupa lawati teratak sy. ada segment jenama Jalen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ..Saridah...nnt sis kesana ya...:)

      Delete