Nuffnang

Friday, December 13, 2013

5 Paling Hot

Salam untuk semua pembaca blog. Tajuknya macam gempakkan. 5 Paling Hot tapi kesemuanya tiada kaitan dengan saya...kikiki. Sekadar bacaan umum untuk pembaca blog saya.

a. Wanita Menangis Teresak-Esak.

Seorang ibu tunggal hanya mampu menangis teresak-esak di kandang mahkamah apabila diminta membuat rayuan sebelum hukuman penjara sehari dan denda RM1,000 dijatuhkan selepas mengaku bersalah mencuri coklat milik Pasaraya Giant, di Mahkamah Majistret, di sini, semalam.
Cer klik kat sini.

b. Mayat Pelajar Lelaki Ditemui Tergantung

Misteri bau busuk dalam tandas asrama di sebuah sekolah di Kok Lanas pagi semalam, terbongkar apabila penyelia asrama terbabit, menemui mayat seorang pelajar dalam keadaan tergantung dengan kain pelekat dalam tandas yang terkunci.
Cer klik kat sini.

c. Che Ta-Zain Saling Melengkapi 

Akhirnya saya bergelar isteri kembali," itulah antara kata-kata aktres cantik, Rozita Che Wan, setelah selamat diijabkabulkan pada malam Rabu lalu, di Setia City Convention Centre, Shah Alam.
Cer klik kat sini.

d. MB Terharu Gardenia Tak Mahu Terima Bayaran

Dek kerana tindakannya menahan dua buah lori Gardenia dan meminta pemandu lori mengagihkan roti tersebut kepada mangsa banjir yang tersekat dalam kesesakan lalu lintas, Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said menerima pujian ramai.
Cer klik kat sini.

e. Proton: Pengeluar Kereta atau 'Punching Bag'?

Apabila Proton mengumumkan model terbaru Perdana, ramai yang respon dengan negatif terhadap rupa bentuk model tersebut yang mirip Honda Accord.
Cer klik kat sini.

No comments:

Post a Comment