Nuffnang

Tuesday, December 17, 2013

Fishing Bay Resort

Salam untuk pembaca blog yang tak seberapa nih. Terima kasih semua.



Saya baru balik bercuti di Fishing Bay Resort di Teluk Buih, Air Papan, Mersing, Johor bersama semua ahli keluarga, merangkap Hj Samad's Family Day.




Perasaan tenang dapat dirasai sebaik menjejakkan kaki ke resort jam 12.30 tgh. Menginap di bilik yang mengadap Laut Cina Selatan dengan menghirup udara segar sambil ditemani deruan ombak yang memecah pantai. 




Ditambah di celah-celah pohon kelapa, bagi akulah percutian di resort itu meninggalkan nostalgia terindah. Sememangnya suasana seperti itu menjadi menjadi impian aku dan ingin keluar daripada keriuhan dan hiruk-piruk bandar untuk bersantai bersama keluarga tersayang. Alhamdulilah selesai program untuk family aku bagi tahu 2013.



Dari Johor Bahru hanya perlu menempuh 3 jam perjalanan ke tempat yang dituju. Ternyata kegembiraan yang terpancar di riak muka masing-masing sungguh gembira.
Peristiwa ini kami rakamkan dan menyimpanya sebagai kenang-kenangan kami sekeluarga. Setiap foto adalah dari gabungan kamera kami sekeluara. Kunjungan kali ini amat bermakna untuk kami sekeluarga.


Bagi yang berminat mengenai fishing Bay Resort boleh di dapati di laman sesawang Fishing Bay Resort.


Bersambung..

No comments:

Post a Comment