Nuffnang

Friday, January 3, 2014

Berkayak Menuju Pulau

Masih dalam entri Family Day di Fishing Bay Resort tempohari yang bersambung dari masa ke semasa. Kali ini tentang berkayak menuju Pulau Rawa dan Pulau Gajah. 

Apapun,mula-mula sekali, terima kasih kat anak-anak buah aku yang berjaya snap pic yang cantik biar pun sekadar guna kamera hp aku tuh :)














Atas pelawaan pak incik, esok paginya kami menuju ke tempat kayak yang disediakan secara percuma oleh pihak resort. 

Tanpa warming up, kami teruskan berkayak...huhuhu. Subhanallah! Indahnya pemandangan jadi jangan lepaskan peluang untuk berkayak disana, wajarlah menjadi salah satu kewajipan aktiviti pengunjung bila berada di sana.











Memang agak mencabar activiti berkayak, since menguji ketahanan mental dan fizikal untuk communicate dengan our partner aku yang kaki mengulor...hahaha. Kalau tersalah bagi arahan dan tidak ikut arahan boleh terbalikkk kayak tuh.












Aku dengan pak incik explore menghampiri Pulau Rawa dan Pulau Gajah tapi terasa takut sikit tmpt nih, dalam mind aku dah set kalau tempat macam nih mesti ada tuttttt...kikikiki. 

Aku ada tengok dalam youtube orang bercerita tentang Pulau Gajah. Ngeriiiii uols!

Bersambung..

No comments:

Post a Comment