Nuffnang

Wednesday, January 15, 2014

CT Garden

Alhamdulilah, selawat serta salam buat junjungan nabi SAW. Tambah hari ini negeri Johor cuti umum so banyak perkara yang saya boleh lakukan.

Sebenarnya kaki saya tengah terlalu sakit untuk menapak uols tapi tetap melawan kesakitan sebenarnya. Saya percaya urik asid terlalu tinggi buat masa ini. Dugaan oh dugaan...huhuhu





Seawal pagi saya dan pak incik pergi breakfast di Restauran Taufeeq kemudian ke surau Nurusallam untuk mendengar ceramah Cinta Rasul bersama Ustaz Yusoff Al Banjari.

Selesai majlis ilmu saya terus pusara mak dan terus kerumah abah namun hampa....huhuhu. Padan dengan muka aku, tak calling2 terlebih dahulu...hahaha. Tak ada rezeki sebenarnya!

Bila tengok rumah abah berkunci rapat, saya terus ke masjid untuk menunaikan solat fardhu zuhor. Selesai bersolat terus balik rumah sendiri...huhuhu

Mungkin ada hikmahnya, saya dapat bersolat jemaah di masjid dan pukul 4.00 ptg abah saya datang kerumah. Syukor Alhamdulilah, hikmah disebalik rahsia Allah yang kita tidak tahu.

Oklah untuk tidak membuang masa, saya nak bagi tahu. Auwww malunya. Gedik! Hihihi. Saya sudah create sebuah page CT Garden untuk kami bersembang dan bertukar-tukar idea bagi yang cintakan pada kehijauan alam semulajadi.

Hah! Apa lagi sila klik button 'Like' ya kawan-kawan...hihihi.


No comments:

Post a Comment