Nuffnang

Thursday, September 25, 2014

Tiada Kenaikan Gaji Kakitangan Awam

Alhamdulilah, pejam celik dah jumpa hari khamis. Yuhuuuu esok dan lusa boleh rilekkan badan....hihihihi.

Baru 2 minit aku baca berita untuk penjawat awam khususnya. Malam tadi aku baca dalam facebook tentang beita tuh, hah tengahari nih aku baca dalam utusan online. Jom aku share apa yang dah aku baca tadi.

Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) memaklumkan bahawa berita mengenai kenaikan gaji dan elaun kakitangan awam mulai 1 Januari tahun depan adalah tidak benar. 

JPA berkata demikian dalam satu kenyataan di sini hari ini berhubung penyebaran berita mengenai perkara tersebut di laman-laman sosial sejak semalam.

Moralnya jangan mudah percaya dengan berita-berita dari planet asing, kebanyakkannya tak betul...huhuhu. 

Sumber : Utusan

No comments:

Post a Comment