Nuffnang

Saturday, October 11, 2014

Sana Bocor! Sini Bocor!

Selamat pagi dan salam sejahtera untuk pembaca blog ini.

Macam mana ya aku nak mulakan menulis pagi ini, adakah topik yang aku sentuh ini agak sensitif atau biasa-biasa je...huhuhu. Tapi perkara yang mendatangkan kebaikan patut jugakkan kita bicarakan.





Baru-baru negara kita kecoh tentang kebocoran soalan peperiksaan UPSR. Semalam pula semua rakyat Malaysia menunggu pembentangan Belanjawan 2015 yang akan di umumkan oleh Perdana Menteri. 

Memandangkan semalam aku kena kerja so tak dapatlah nak fokus sepenuhnya menonton tv, jenguk-jenguk jugalah dalam tv online tapi biasalah line sangkut-sangkut. Semput aku tengok...hahaha. Mak aiiii! Terus aku off line! Mencik...hihihi

Berita malam  tadi aku tengok tv dalam Berita Awani. Apa yang PM sebut dah macam biasa aku tengok dalam blog, fb dan insta. Macam tak suspen bagi aku sebabnya orang dah dok sebut-sebut. 

Aku rasa perkara-perkara yang sepatutnya sulit dah tahap bumbung bocor sekarang nih. Kat mana ketelusan mereka-mereka yang sepatutnya di pertanggungjawabkan dalam perkara sebeginikan. Boleh eh gitew? 

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete