Nuffnang

Saturday, June 20, 2015

Penang Oh Penang!

Assalamualaikum, Helooo Penang. Mabukkan aku nih...miahahaha. Kekdahnya baru tengok tiket AirAsia ke Penang...hahaha. Benggong kejap.




Terus whatsapp anak dara aku yang tengah cuti semester, tajuknya macam nak booking tiket ke Penang 4 beranak. Weeee. Kemain gigih aku searching dalam website pakcik Airasia walaupun pitihnya yilekkk. Huaaa

Selama nih aku dok google jekan. Aku tingin sangatlah nak jejalan ke kawasan Bangunan British memandangkan keunikan hasil rekabentuk bangunan tuh dari sentuhan arkitek yang berpengalaman zaman dolu-dolukan. Aku ingat nak photoshoot dengan family. Fuyooo ala-ala vintage gitew. Aiyak berangan lebihlah aku nih. Nampak terpelihara je bangunan tuh.

Lagi satu aku nak naik train. Sejuk dak?




Satu lagi aku melantak segala makanan yang ada di Penang. Pasemburnya buat aku terliur bulan puasa nih. Alahai mengoda sungguh.

No comments:

Post a Comment