Nuffnang

Wednesday, July 22, 2015

Koleksi Tin Minuman Bergas Dari Pelbagai Negara

Alhamdulilah, Pejam celik hari ini dah masuk Syawal ke 6. Aku baru je dapat berpuasa sunat 3 hari. Lagi 3 hari ko nak mengabiskan. Perlahan-lahan insyallah iya dak!





Thank anak bujang aku for give me dengan pelbagai jenis minuman bergas dari pelbagai negara. Bukan mudahkan? Alhamdulilah aku senang je bcoz anak bujang aku rajin collect bila ada tugas rasminya. Ibu dia suka! Hahaha

Bagi yang rajin boleh gak buat personalized name on the can too. This is a special  collection pada aku la tapi aku belum berkesempatan. Insyallah nanti aku nak buat jugak. Itupun kalau rajin la...hahaha

Dah pelbagai negara tin minuman yang anak aku bawa balik dan aku simpan sebagai koleksi peribadi. Ada dari Jepun, Korea, Thailand, Arab Saudi, China dan banyak lagi. Aku pun tak sempat nak snap...huhuhu

Hobi yang aku tak rancang selama ini hanya berusaha mengumpul setelah anak bujang kerap membawa balik bila bertugas. Tapi, entah kenapa setiap kali  anak aku bertugas tin minuman bergas ini, ianya menjadikan hati dan terasa ingin membawa balik untuk di kumpul.


Bukan sesuatu yang mudah untuk mendapatkannya. Namun aku bangga kerana berjaya mengumpul koleksi yang menjadi idaman hati selama ini.

Aku percaya hanya mereka yang tahu menilai, pasti akan menghargai segala nilai yang ada pada barangan



No comments:

Post a Comment