Nuffnang

Thursday, July 9, 2015

Sedapnya Doyan!

Assalamualaikum readers!
 
Tak tau nak cakap apa tapi nak sebut jugak sedapnya doyan nih! hahaha. Saje nak bagi korang telan air liur. Waaa sungguh jahatkan ini olangkan...kihkihkih. Memang tak rugi membeli dengan apek tua nih. Lu manyak pandai jual doyan...hahaha. 
 
Tadi buka puasa makan kuih muih dan nasi. Nasi tuh perkara wajib untuk incik suami maklumlah suami aku warga German...hahaha.
 
 
 
 
Aku makan nasi seciput je sebab aku nak sumbat doyan penuh-penuh dalam perut. Memang sedap woooo, sehingga tak habis aku makan doyan, siap tapau bawak balik terus masuk fridge. Puasa kali ini aku puas makan doyan. Sedap!
 
2 minggu lepas mak ijau dan pak ijau kuar malam-malam buta. Anak-anak aku sampai heran kemanalah aku berdua pegi...hihihihi. Aku balik lambat sangat. Tapi dalam lambat, sebeno-benonya aku dah nampak durian kat tepi jalan nun. Tak boleh pikir terus berhenti mintak apek bukakan jam tuh jugak. Durian kampong yang aku bedal, idok ler musang king bagai....hihihih.  
 
Jenuh apek bukakkan, melayan bagi tengok isinya. Murah pulak tuh, 3 biji baru RM18.00. I lap u apek!

No comments:

Post a Comment