Nuffnang

Saturday, July 11, 2015

Tudung Ayana @ Yana Shamsudin

Assalamualaikum semua. Syukur Alhamdulilah.

Aku bertugas weekend nih. Sunyi sepi  bangunan library tempat aku bertugas nih memandangkan kebanyakkan student tengah cuti semester. Ada masa terluang sesekali aku masuk facebook....hihihihi. Nak buat apakan dari keluar pejabat lagi salah better aku melayari internet apa yang patut.


Ayana


Aku terpandanglah tudung Ayana produk Yana Shamsudin. Wow! Cantiknya tapi belum di lancarkan. Dia baru nak cari stokis dalam Malaysia. 

Maka aku pun terus pm pada Yana & suami dia atas dasar nak berniaga. Siapa tak nak ko berniaga dengan artis pulak tuh...hihihi. Mudah-mudahan dalam bulan Ramadhan yang penuh barakah Allah perkenankan impian aku tuh. Amin





Niat hati nak berniaga dengan anak dara aku tuh, maklumlah dia muda remaja so boleh jadi model aku tanpa bayaran...hahaha. Dia pun student di UTM so ramai kawan-kawan yang peringkat remaja so bolehlah bantu aku apa yang patut kalau dapat peluang ini. Insyallah.

Kita tunggu ya Yana Shamsudin launching tudung Ayana. Tak sabar rasanya nak mengenakan instant shawl produk Ayana. Doakan aku ya mudah-mudahan Allah bukakan pintu hati Yana Shamsudin menjadikan aku antara stokis di Johor Bahru. Insyallah.


No comments:

Post a Comment