Nuffnang

Friday, August 14, 2015

Perfume Precious By Rozita Che Wan

Alhamdulilah. Berkongsi menulis pada hari raya yang ke 4. Semua sihatkah?

Tak boleh nak menaip panjang lebar jam dah menunjukkan 6.45ptg, aku pun nak prepare berbuka puasa di pejabat. Lupa aku dah start kerja hari nih. Rajinkan? Krik3






Ya kali ini aku nak berkongsi tengan perfume Precious by RCW @ produk minyak wangi Che Ta. Aku sekadar menolong sikit2 perniagaan anak aku. 

Alhamdulilah dia dapat jadi stokis dengan Che Ta. Jadi itu semua rezeki yang Allah nak beri pada hambanya. Kita yang tak berapa nak ada nih kena ingat padaNya selalu dan jangan sesekali riak dan sombong bila kita hidup senang.  

Ok tinggalkan bebelan aku...hahaha. Kalau nak tau semburan wangian Precious by RCW di badan tahan sehari tau.






Minyak wangi ini berbau rose dan campuran vanilla.  Bagi yang berminat boleh terus whatsapp aku 0197146590 atau terus ke Instagram che_ta_boutique.

Jom ramai2 dok pakat bau wangi mewah macam Che Ta. Eau De Parfume, Certified Halal boleh bawa solat. 20ml dan boleh campak dalam handbag.

Sesekali kena melaram dengan Perfume RCW kan. Macam Che Ta naaa...hahaha. Kelahiran Precious perfume ni memang sebiji melambangkan keperibadian Che Ta. Hadir dalam bentuk botol yang come. Rugi tak mencuba. Aku percaya dah try sekali mesti nak lagi.

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. As Salam,saya berminat utk jadi agen,apa langkah seterusnya ye

    ReplyDelete
  3. cambest je....kena try nih...hrga pun ok

    http://chumellstore.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. macam mana nak jadi agent perfume cik ta ni ye?

    ReplyDelete
  5. macam mana nak jadi agent perfume cik ta ni ye?

    ReplyDelete