Nuffnang

Sunday, August 30, 2009

MEMBELI BELAH DI PLAZA ANGSANA



Semalam dengan anak-anak pergi ke Plaza Angsana untuk membeli belah serba sedikit barangan keperluan hari raya. Saya berbelanja sekadar ala kadar memandangkan kena berjimat cermat untuk menjaga ekonomi.

Sampai Plaza Angsana pukul 12.30tgh. Pusing-pusing dapat parking di bahagian belakang. Kami terus ke tingkat aras bawah. Memula masuk kedai cerminmata sebab Aja nak beli contact lens warna grey. Murah pulak 3 bulan RM60.00 berbanding dengan kedai lain yang pernah kami tanya.

Selepas itu kami ke ruang legar tingkat satu, penuh dengan orang jual baju raya. Memula cari baju saya yang telah di tempah di Butik Charming. Siap dah baju saya, bayar RM135.00. Kemudian cari baju Aja dapat di Butik Ariana kena bayar RM150.00. Kemudian masuk Butik Miami Jaya untuk cari baju suami. Dapat baju cekak musang dengan harga RM110.00. Masuk pulak kedai kasut Fabio Ricco beli kasut saya dan Aja RM80.00.

Ajim tak perlu beli lagi sebab dah beli lebih awal 2 minggu lepas. Macam-mcam dia dah dapat, dengan seluar Jeans, baju melayu, kasut, stokin, tshirt dan minyak wangi. Dalam pukul 2.00ptg balik, sebelum itu singgah Kip Mart Tampoi cari tudung. Alhamdulilah dapat 2 helai dan Aja beli blaus.

Kemudian kami balik sampai rumah pukul 3.00ptg. Badan dah penat tak masak kemudian beli di bazar Taman Pulai Indah. Suami pulak balik beli ketupat, rendang dan sambal goreng. Macam raya pulak.

4 comments:

  1. thanx kak siti..sudi knjung ke blog saya...

    ReplyDelete
  2. sama2..biasalah tu, kunjung mengunjung...

    ReplyDelete
  3. macam perna pegi je he he he
    buat ape? tengok pameran ke pilih baju sempena hari raye
    -miss whatever-
    -nana-

    ReplyDelete
  4. hahaha nih yg reply nana ke mak nana? beli sket je, selebihnya coci mata aaaaarrr...

    rajin2 la reply...

    ReplyDelete