Nuffnang

Tuesday, October 6, 2009

DESA FM

Bangganya dalam sibuk menjalankan kerja di bilik mesyuarat berkaitan Schollar Inn, sempat saya hantar permintaan lagu dalam channel Desa Fm.

Saya tengah buat pencarian berkaitan tokoh-tokoh islam dan bukan Islam. Tiba-tiba berkumandang nama mokcik....huhuhu. Lagu Ukays, bila diri disayangi ditujukan pada rakan-rakan yang sedang menjalankan projek Schollar Inn moga kalian berjaya.

Acctually saya tak serius pun hantar. Main-main je..huhuhu. Projek ini memerlukan searching dalam internet dan secara kebetulan jumpa satu blog http://LaguBaru.blogspot.com. Masuk terpandang perkataan 'request' dan main send je...huhuhu.

4 comments:

  1. salam pn ct,
    jazakAllah sudi berkunjung dan follow blog saya yang tak seberapa. Saya doakan pn ct sekeluarga sentiasa dalam rahmat Allah Taala..

    Yg bakal dipostingkan,
    Tg

    ReplyDelete
  2. Salam kak,

    Teratak maya ambo memang menarik tuk dikunjungi tapi ambo tetap nok btrimo kasih sbb akak sudi meMollow ambo... Teruskan bercerita sbb dunia akan sunyi tanpa cerita...

    ReplyDelete
  3. Tg Abd Ghafar..

    Syukran2...makin btambah kenalan saya dlm blog...tkasih banyak sudi menjengok teratak ambi..sila2..jangan malu2...:)

    ReplyDelete
  4. Ampuan awang a.k.a awe....

    kawe nak pangge awe...hehehe. Tksih banyok2 dte umoh ambo...

    my nae is ct...call me akok ct...:)

    ReplyDelete