Nuffnang

Monday, January 9, 2012

FRASER'S HILL : HARI TERAKHIR


Hari terakhir kita di Fraser's Hill, macam berat hati nak tinggalkan sana tapi incik asben ajak bertolak dalam pukul 11.00pg untuk bertolak turun dari Fraser's Hill bukan apa takut hari hujan. Kalau hujan pemandangan lagi berkabus.

Alhamdulilah cuaca pagi itu sangat cerah, anak2 dan anak buah kita masing2 berat nak bangun. Masing2 masih berselimut tebal tapi kena kerah dengan kita dan incik asben.




Fraser's Hill banyak menyimpan kenangan percutian kami sekeluarga kali ini walaupun kita gayat tahap gaban... hehehe. Baik naik dan turun, mulut kita tak abis2 suruh incik asben slow...hahaha. Fuhh! Kita takut...huhuhu





Next time nak ke sana lagi untuk bercuti. Nak buat persiapan lebih rapi bawa bahan makanan mentah boleh masak2 dan berBBQ seisi keluarga. Memang best!

So far kalau search google sebelum pergi dulu asyik cerita seram di Fraser's Hill, Alhamdulilah tanamkan dalam diri tiada apa2 yang berlaku. Anak2 pun seronok dan gembira sampai tak nak bangun balik pagi tuh. Yelah ujian manusia berbeza, kita pun tidak boleh menidakkan perkara yang wujud dimukabumi ini.

Keseronokan melancong melepaskan tekanan bekerja, merehatkan minda dan juga dapat mengenali tempat orang. Bagi kita pengalaman sebegini tidak boleh di beli dengan wang ringgit.

Kita tinggalkan Fraser's Hill dan bertolak ke sebuah resort pada hari yang sama terletak di Shah Alam. Bersambung...:)

4 comments:

  1. Wah cuti sakan ye CT, dari resort ke resort gitu. Sesekali manjakan diri apa salahnya kan...

    ReplyDelete
  2. cantek kan kak Frasers Hill? Pastu suasana dia pun best, kan.

    ReplyDelete
  3. KC : mmg cantik..bila nak pegi, hari tu tanya akk...:)

    ReplyDelete