Nuffnang

Friday, April 13, 2012

ISTERIKU LELAKI : SRI WANI TAKUT KELUAR RUMAH

Lelaki, Perempuan, Lelaki, Perempuan, Lelaki, Perempuan, Lelaki, Perempuan.  Siapalah kita untuk buat teka tekikan. Tak kuasa mak nak. Kita suka sangat tengok kulit Sri wani yang bersih mulus tuh. Dia guna produk apa agaknya? Cehhh!  Kulit akak tak tantiklah. Auww!

Tunggu apa kata mahkamah, kita banyak membaca kisah mereka dan secara tidak langsung mengikuti kes tersebut. Keputusan mengenai permohonan DNA itu akan diumumkan oleh Mahkamah Tinggi Syariah pada 23 April ini.




Pengusaha produk kecantikan, Sri Wani Choo Abdullah memberitahu Mahkamah Tinggi Syariah di sini semalam, dia tidak menyerahkan afidavit injunksi kepada peguam kerana takut keluar rumah. 

Dia berkata demikian­ ketika disoal Hakim Syarie, Abdul Walid Abu, berkenaan­ kegagalannya untuk menyerahkan afidavit itu seperti ditetapkan.





Sri Wani, 37, menjadi tarikan umum apabila suaminya, bekas dekan universiti, Bahrom Sunagi, 61, memfailkan permohonan membatalkan perkahwinan kerana mendakwa dia lelaki.

Bahrom turut memohon mahkamah memerintahkan ujian deoksiribonukleik (DNA) dijalankan bagi mengesahkan jantina isteri ketiganya itu, yang dinikahi pada 19 Ogos 2009. Susulan itu, Sri Wani memfailkan bantahan awal dengan alasan dia dianiaya.





Menurutnya, sejak status jantinanya yang dipertikai suami diketahui umum, dia bukan sahaja menjadi buruan media, malah ada individu tidak dikenali turut mengganggunya.
 
Sumber Sinar Harian.


No comments:

Post a Comment