Nuffnang

Saturday, April 14, 2012

SITI NURHALIZA JADINYA SITI LIJAH

Sekadar satu perkongsian bersama dan tiada kaitan dengan sesiapa, diulangi tiada kaitan dengan sesiapa. Hokeh! Hope paham statement kita nih. Meoww!




Pengalaman dari mata sendiri dan apa yang kita nampak sedikit masa dahulu ketika menghadiri majlis perkahwinan anak jiran tetangga di kampung halaman kita.

Sekarang nih rata2 mak andam pengantin adalah 'Nyah', bukan kita nak memandai tapi memang kebanyakkannya camtu. Kita memang tak pernah melalui pengalaman di solek oleh 'Nyah' so no komenlah ya. 

Ramai yang mengatakan sentuhan solekan 'Nyah' lagi ada umphhh, mesti mak andam Perempuan Melayu Terakhir yang gojes mengetap bibr membaca statementku ini. Owhh! Tidak ya, kita tak menyebelahkan mana2 pihak. Hak masing2.




Dah nama pun jiran, kita pun menjengok bilik pengantin untuk melihat pengantin sedang diandam. Tiba2 kita terpandang kelibat penyanyi Siti Nurhaliza dalam bilik. Wow! Siti Nurhaliza nko, wah2 peluang baik nak jumpa nih. Sampai mati pun kita rasa tak dapat nak bertentang mata dengan Siti Nurhliza. 

Kita pun bisik2 dengan adik ipar, eiii cantiknya pompuan tu, macam Siti Nurhaliza lah. Adik ipar kita terus cakap  pengantin nih dapatkan khidmat andaman dengan pompun tuh. Fuyooo! Cantik tuh, sedebik macam Siti Nurhaliza.

O...oooo! Baruku tahu pompuan itu plastik you, yang ku sangka Siti Nurhaliza tadi ghupanya Siti Lijah. Auwww! Hakaaak. Kalau tak betul2 mengamati memang cakap dia Siti Nurhaliza, tapi mak oiiii bila bersuara. Bergema macam singa mengaum...kekeke. Control camna pun tetap jantan jugak...hihihi. 

Memanglah semua dia boleh modified tapi suara tak boleh nak ubah. Lembut camna pun sesekali jantan tuh pasti terkeluar jugak...kahkahkah

Itu je sekadar yang dapat kita kongsi dari pengalaman beberapa tahun yang lepas. Nak buat camnakan, tepuk dada tanya selera masing2. Puiiii...!!!


No comments:

Post a Comment