Nuffnang

Wednesday, June 6, 2012

Doakan Kita

Alhamdulilah syukur tengah membaca dan merujuk buku2  bagi persediaan menghadapi interview. Memandangkan sekarang benda kena transform, kita pun tidak mahu  ketinggalan....huhuhu. Sekarang nih kerja kita sebagai pencuci toilet so nak upgrade sikit untuk jawatan tukang sapu. 

Makanya kena juga pergi interview, kalau dah dipanggil interview kenalah serba sedikit buat persediaan. Manalah tahu panel nak tanya jenis-jenis penyapu...wakakaka. Boleh jugak kita menjawabnya, kejap penyapu warna merah, biru, hitam, coklat tapi apapun tetap penyapu buatan Malaysia. Blekkk!




Dalam sibuk pun sempat posting entri, alahai takmolah stress. Kasi rilekkan diri, iya tak? Suka hati kita je...hahaha.  Wah! Lepas nih kalau dapat jawatan sebagai tukang sapu tak perlu lagi kita pakai kasut 'legen' dan tolak troli untuk menyapu lantai....hahaha. 

Bila tulis camni teringat akak cleaner yang suka mengilai macam pontianak. Perghhh! Macam jelmaan kak ponti tul kalau dia ketawa...hahaha. Dari dalam toilet sayup2  dengar dia mengilai. Mana ntah pegi akak tuh agaknya...hihihi




Anyway, doakan kejayaan kita dalam interview ini dan moga dipermudahkan segalanya. Kita percaya dengan rezeki Allah, dia lagi tahu untuk menentukan yang terbaik atau sebaliknya rezeki hambaNya. Insyallah.


7 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. good luck ye kak...kite pun cam dah bersedia upgradekan diri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macih Farra, bagus2 itu yang terbaik...:)

      Delete
  3. Macih wanoramira...dtg sini lg...

    ReplyDelete
  4. gud luck yer sis..
    moga berjaya dlm interbiu itu nnt..

    jika sudah tertulis rezeki tue buat sis..
    usahakanlah yg terbaek..iallah.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tima kasih Yana atas doa, jemput datang lg ke blog saya...:)

      Delete