Nuffnang

Thursday, January 24, 2013

Berehat Seketika

Selamat malam semua, moga pembaca blog saya akan sentiasa setia untuk melayari blog ini. Terima kasih semua yang sentiasa menjengok blog ini. 





Alhamulilah! Beberapa hari ini, insyallah blog ini akan sunyi tanpa saya buat seketika. Saya akan kembali aktif berblog pada 29 Januari 2013. Bagilah saya peluang merehatkan diri iya tak? hihihi. Kalau ada entri yang keluar tuh bermakna saya dah schedule lebih awal sebelum berangkat...hihihi

Memandangkan 23 Januari 2013 bermulanya cuti umum sehingga 28 Januari 2013, maka rasanya ramai yang mengambil kesempatan untuk cuti-cuti Malaysia atau keluar negara...hohoho. Bestnya! Termasuk saya dan pak incik yang akan berangkat ke satu destinasi.

Malam ini menyelesaikan urusan print boarding pass Airasia yang kedua kali ditukarnya masa perjalanan saya. Sabo je dengan Airasia nih...huhuhu. Ingatkan dengan manusia je kena bersabar, nak berurusan dengan flight pun kena banyak bersabar.


2 comments: