Nuffnang

Friday, January 11, 2013

Mencantikkan Diri Dengan Pure Marine Colagen

Selamat tengahari jumaat semua, tak ada benda yang nak dibuat selama 2 jam 45 minit, baik posting entri iya tak?




Buang air sangat lawas, kekadang boleh sampai 2-3 kali sehari. Macam pakai kain lampin pakai buang...hahaha. Makan-makan terus nak buang. Bestkan! Lutut saya yang terasa masa naik tangga pun dah berkurangan. Alhamdulilah syukur.









Walaupun masih terlalu awal untuk saya kata kebangusannya PMC tapi saya nampak hasilnya dalam diri sendiri. Hah! Bila rajin melanda diri setiap hari sapu dekat muka dan saya nampak kesan parut jerawat makin hilang. Jadikan masker tepek kat muka. Saya dapat rasakan kulit jadi lembap dan tidak kering lagi serta jadi licin.









Memang benar yang dikata, banyak khasiat kolagen mentah ini. Bagus untuk kesihatan dan kulit kita. Ianya mentah lebih selamat dan lebih asli. Apa-apa pun tengok perubahannya nanti. Mulakan hari dengan Pure Marine Colagen. Wish us luck!


4 comments:

  1. Salam kenal CT..saya pun nak kongsi berkenaan PMC ni..saya baru amalkan 1 mggu..hari pertama makan dh nampak kesan..dan skrg..kulit semakin berseri..eheheh..buat masker setiap hari..muka makin tegang :-)

    ReplyDelete
  2. Betullah Jarimanis..masa pkai masker tu terasa tegangnya muka kan...hihihi

    ReplyDelete
  3. nk cntik memang kne rajin..dya dah try kaler kuning dan pupple..rasanye kaler purple tue lgi baik dari kuning..walaupun purple de sedikit bau2..leh cmpur dgn daun pandan..^^
    selamat berpure marine akk ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tima kasih Dya..sama2lah kita berkongsi utk cantik...hihihi

      Delete