Nuffnang

Monday, January 7, 2013

Sedihnya

Selamat petang ahad semua,  Alhamdulilah saya masih boleh bernafas dibumi Allah ini. Moga kita semua dapat menghargai diri sendiri untuk jalan kebaikan.







Petang ini rumah saya dilanda kesedihan. Huaaa! Memang sedih sangat. Hari terakhir bersama anak-anak kucing kesayangan kami seisi keluarga.

Sedih rasanya masa nak berpisah dengan si cumil kita nih lebih2 lagi mommy Betty yang tak tahu apa2 kemana pergi anak2nya.








Memang sedih nak serahkan tadi, tiba2 sebak menangis dulu dekat tangga dengan anak dara kita sebelum serah dengan orang yang datang ambil 3 ekor anak kucing tadi. Berat je rasa hati, duduk2 kejap kesat airmata. Anak dara kita sampai sekarang masih menangis lagi...huhuhu

Mudah-mudahan anak2 kucing ini lebih selesa bersama keluarga baru. Lepas nih kita akan rindu keletah budak2 nih yang tengah seronok di ajak bergurau saban pagi, petang dan malam.

Macam inilah apa yang kita rasa sebagai manusia bila kasih sayang suami isteri dan anak2 dipisahkan. Sedihkan?  Sambil menaip entri ini sempat sms owner kucing untuk bertanya khabar anak2 kucing tuh. Nangiskah dia? Sebak!

Alhamdulilah rasa lega bila baca balasan sms nih. "Kucing ok, dia tdo". Lega sket perasaan sebak nih.

Jaga diri bebaik ya Domok. Sedihnya!


No comments:

Post a Comment