Nuffnang

Wednesday, May 1, 2013

Resepi Chicken Pie Tahap Kedekut

Selamat malam semua dan terima kasih yang sentiasa sudi melayari blog saya.

Nak melepaskan perasaan yang agak terkezut siang tadi....hihihi. Bolehkan kak Ton saya share kat sini. Boleh? Tadi pagi adalah saya terpandang kat wall facebook gambo Mini Chicken Pie yang sedia hendak di bako. Memang buat saya betul2 terliur cantiknya mengalahkan Emma Maembong...hahaha




Saya dengan lurus bendul pikirkan terliur punya pasalkan terus like dan bagi komen. Komen saya ' Sedapnya Chicken Pie nih, boleh tak bagi resepinya atau pm saya'...huhuhu. Hampiarrrr tul, saya punya komen cepat mak Jemah tu delete...hihihi.

Aisehhh! Tak agak2 ko mak Jemah, agak-agaklah sikit kita nih orang melayu ada budi bahasa sikit. At least tulislah nanti ya kalau free saya bagi atau kalau tak nak bagi cakap direct tak boleh ya cik kak...hahaha.

Saya pun tak boleh memaksa sesiapa dalam dunia nih sebab semua manusia punya hak tersendiri tapi kalau kita rendahkan diri pikir itu semua sekadar sementara. Sekadar resepi merupakan ilmu yang dipergunakan oleh orang lain juga merupakan bekalan kita mati. Subhanallah cukup indah.

Rasa sikit frust waktu lunch terus saya mengoogle dan tengok youtube. Alhamdulilah saya percaya Allah mesti bantu saya. Akhirnya saya berjaya juga mendapatkan resepi yang bakal saya nak buat untuk esok. Esokkan cuti Hari Pekerja jadinya bolehlah membaking...hihihi.

Untuk mak Jemah, harap kalau dia terbaca blog saya....hihihi. Terima kasih ya mak Jemah kerana delete komen saya. Kelaszzzz ko mak Jemah...hihihi. Hidup jangan lokek2 setakat resepi Chicken Pie tak kemana pun...hihihi. Bukan saya nak marah tapi kesian dengan orang yang sebegini. 

Kelaszzz ko mak Jemah, aku positif thinking, anggaplah kekununnya tangan mak Jemah capik, kot2 terdelete komen tuh...hihihi.


2 comments:

  1. Nampk sedap lah pie tu nak rangup jek :-)
    Kak CT pandai masak tengok resipi terus je jadi. JM ni dh la x pandai masak malas lak tu aduhaiiiii :-)

    ReplyDelete
  2. JM ...akak nih kena rajin memasak sebab mulut yg ngaga sedia mnanti dik...hihihi. Lg satu akak mmg suka masak wpun kdg2 x makan pun...seronok tgk org makan beriya2 nih...:)

    ReplyDelete